Annelies-op-Bali.reismee.nl

Dag twee en drie.

De Balinese dansavond was wel aardig. Er deden heel veel mensen aan mee en het verhaal ging over de strijd tussen een reus en een aap. En wie won er? De aap!! Het was te donker om mooie foto's te maken.

Dinsdagochtend stond een bezoek aan de rijstvelden op het programma. Het was een schitterende wandeling maar wel afzien met die hitte. Ik doe trouwens niet onder voor de meeste jongeren, die zijn ook moe van het lopen en hebben ook last van de warmte. 's Middags onze eerste Balinese les. Heel basic, op de grond in de tuin van een van de vrijwilligershuizen. Dan zie ik hoe luxe mijn verblijf is. Zij slapen met zessen op stapelbedden in een kamer die kleiner is dan de mijne.

Vanmorgen hebben we een cursus batikken gehad. Dat was leuk. Vrijdag krijgen we het resultaat te zien. Vanmiddag hebben we samen Balinees gekookt. En weer op de grond zitten, dat vind ik minder. Ik zie dat de Balinezen ook veel op de grond zitten. We hebben natuurlijk alles opgegeten en het was heerlijk. Mijn buurvrouw vrijwilligger is Anke uit Hannover. Ze is 50 en we trekken veel samen op. We gaan altijd samen naar de maaltijden en vanavond zijn we even Ubud in geweest en hebben een heerlijke cocktail gedronken. Morgenavond gaan we met een Amerikaans echtpaar van mijn leeftijd dat ook vrijwilligerswerk doet en Anke uit eten.

Zo, dat was het weer. Het gaat prima met mij en ik vermaak me prima tussen de voornamelijk jongelui. Ze zijn allemaal heel aardig. Toen ik vanavond thuis kwam werd ik getrakteerd op een trosje banaantjes, zo lief.

Reacties

Reacties

Jiska bouwens

Leuk om te horen oma. Ik mag gelukkig in de klas op een stoel zitten???? Ik mis je. X jiska.

Adie en Ger Slaats

Hallo Annelies. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat er blijkbaar toch genoeg vrije tijd is om zelf in te vullen. Je hebt intussen al een aantal verschillende activiteiten en mooie dingen van Bali ontdekt. Dat is super! Ben heel benieuwd waar het vrijwilligerswerk uit bestaat maar dat krijgen we zeker nog te lezen. Geniet ervan en tot jouw volgende verhaal. Groetjes Adie en Ger

Ans

Nu lees ik dat je een cursus batikken hebt gedaan, zag er al mooi uit. Je verteld dat warm is en volgens mij nog geen echte zomertijd. Leuk om je berichten te lezen en de foto's te bekijken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!