Annelies-op-Bali.reismee.nl

Vervolg cultuurweek.

Donderdagochtend begon na het ontbijt het vervolg van de Balinese les. Vandaag waren de kleuren aan de beurt, de dieren en het fruit. Werd er de eerste les nog serieus alles opgeschreven, vandaag pakt iedereen zijn mobiel en maakt een foto van het bord waar alles op staat. Wie weet ga ik nog wel wat hiervan in mijn lessen aan de kinderen gebruiken. We zullen zien. Natuuurlijk was het weer een les op de grond. In de buurt van waar alle vrijwilligers wonen is een hotel met een heerlijk zwembad. Tijdens de middagpauze hebben we daar met een aantal vrijwilligers heerlijk gezwommen. s' Middags hebben we een mandje gemaakt zoals er hier dagelijks duizenden geofferd worden. Een van de vrouwen van mijn familie zit ze ook elke dag te maken. Onze mandjes zijn voor het bezoek aan de Wholy Water Temple waar we morgen naar toe gaan. Ons etentje met de Amerikanen gaat trouwens pas maandag door omdat we vanavond een feestelijk buffet krijgen bij de Green Lion.

De volgende ochtend met alle vrijwilligers met offermandje naar de Wholy Water Temple. Iedereen moest verplicht een sarong aan en de schouders bedekt. Het was heel bijzonder om met kleren aan door het bad te lopen, je mandje met wierook te offeren en langs alle heilige waterbronnen te gaan om je wensen uit te spreken. Camilla uit Stokholm heeft foto's van mij gemaakt maar ze nog niet doorgemaild, dus die komen hopelijk nog.

s'Middags de eerste introductie voor waar ik eigenlijk gekomen ben, De kindergarten. Samen met een jongen, Thomas, ben ik op een schooltje geplaatst. Het was tenenkrommend te horen hoe het er aan toe gaat maar ik wacht rustig af wat maandag brengt.

Er is een Australische dame Joy genaamd, van mijn leeftijd en Anke en ik zijn na het avondeten wat met haar gaan drinken in een cafeetje. Wat heb je elkaar toch veel te vertellen!

Vandaag begon het weekend en samen met Anke, 2 andere Duitse en 2 Oostenrijkse meisjes zijn we een dagje naar het strand gegaan. Dat was wel heerlijk, hoewel ik helemaal geen strandmens ben. We hebben vandaag op het strand incl. sapje voor €3 geluncht en in een restaurant voor €5 gegeten en gedronken. Mijn 1.500000 rupia = €100 krijg ik maar niet op. Morgen gaan we weer een dagje uit. Alles met de taxi die we samen delen.

Reacties

Reacties

Renée

Leuk om te lezen mam! Ik ben heel benieuwd hoe het op het schooltje gaat! Xxx

Ans/Hans

gezellig verhaal, ben ook nieuwsgierig hoe het op het schooltje gaat. succes maandag.

Annelies

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Het is erg leuk om je zo te volgen. Succes maandag. Gr. Annelies

Hans

Ja, dat Balinese geld geef je toch wel makkelijk uit, nietwaar ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!