Annelies-op-Bali.reismee.nl

Mijn eerste ervaringen

Daar gaat ie dan. Annelies en haar weblog, hopelijk daat het goed.

Het alleen vliegen ging prima. Tussenstop op het vliegveld van Qatar was ook geen enkel probleem. Ik had steeds aardige mensen naast mij zitten en had ook steeds een plaats aan het raam. Spannend was het ophalen van de koffer. Mijn koffer kwam als een van de laatsten van de band en ik kreeg het al spaans benauwd.

Mijn logeeradres is een lotje uit de loterij. Een paradijsje. Geweldige kamer en zijn nog 2 andere vrijwilligers. Hier woont een hele grote familie bij elkaar en ze zijn supervriendelijk.

Vanmorgen begonnen met de culturele week. Daarna ga ik 3 weken naar een kleuterschooltje. We hebben een wandeltour door Ubud gemaakt en het Moncky Forest bezocht. Het is hier superwarm en zonnig dus dat is wel even wennen.

De organisatie die hier alles regelt heet Green Lion en zij zorgen ook voor de maaltijden. Vanavond staat er nog een Balinese dansavond op het programma. Ben benieuwd.

Reacties

Reacties

Jeroen

Volgens mij komt het helemaal goed met je weblog. Leuk om te lezen!

Edwin

Leuk Annelies, wat een mooi begin van de reis!

annawesterveld@kpnmail.nl

Dat gaat toch prima zo'n logje.!! We wachten in spanning af.

Helene

Wat maak jij een leuke dingen mee.

Trees

Geweldig dat ik alles kan volgen wat je beleeft. Ook fijn te horen dat iedereen aardig is. Dat is belangrijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!