Annelies-op-Bali.reismee.nl

Wat vliegt de tijd.

Inmiddels ben ik met mijn 3e week bezig. Ik heb een leuk weekend achter de rug. Zaterdag zijn Anke en ik naar een schitterend resort gegaan waar je ook mag komen om te zwemmen. We hebben 1,5 uur gelopen via een paradijselijke weg om er te komen en ook terug hebben we dezelfde weg terug genomen, zo mooi was het. En heerlijk om een paar uur op een lekker ligbed onder de parasol te luieren.

Zondag zijn we met 2 Nederlanders, 2 Duitsers en een Finse met een taxidriver de hele dag op pad gegaan. Eerst naar warmwaterbronnen, daarna naar de Unesco rijstvelden, toen naar de Temple in the Lake en tenslotte naar een hele mooie waterval. De tempel was wel heel bijzonder omdat er een ceremonie begon.

Gisteren en vandaag weer naar mijn klasje. Ik heb leuk contact met de juffen, ze zijn zo lief en iets jonger dan ik. Dat schept een band. Ze vinden het geweldig wat ik doe, vooral het creatieve want dat doen ze hier niet. Ze hebben niet eens plak of verfspullen, of gekleurd papier. Lang leve de Action. Mijn koffer was superzwaar van alles wat ik meegenomen heb maar alles komt goed van pas. Vandaag heb ik na de pauze alle kleutertjes weer mee naar buiten genomen op alles wat ze tijdens de pauze op de grond hadden gegooid in de prullenbak te gooien. Er is altijd een medewerker van Green Lion bij ons als tolk en hij heeft me geholpen aan de kinderen uit te leggen dat prullen in de prullenbak thuishoren en niet op de grond. De kleutertjes waren heel enthousiast en binnen 2 minuten was de prullenbak overvol van al het snoeppapier van die dag. Aan de juffen heb ik uitgelegd dat wij in Nederland dit ook aan de kinderen leren, dat dat ook bij de opvoeding hoort en gelukkig accepteerden ze het van mij. Het is maar op welke toon je iets zegt, nooit met het vingertje wijzen! Morgen ga ik de juffen blij maken met Nederlandse cadeautjes.

Ik ga nu bijna elke middag zwemmen in The Mansion Hotel, vlakbij want het is nog steeds bloedheet.

Reacties

Reacties

Hans

Zwemmen : heel goed ! Moet je ook eens 's avonds in het donker proberen, magnifiek !

Ans

Daar kan ik over mee praten. het was schitterend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!